Lista aktualności
SA.2111.25.2021 Zaproszenie do skladania ofert - utrzymanie dróg-profilowanie
Czerwony Dwór, dnia 22.09.2021 r.
Zn.spr.: SA.2111.25.2021
Zaproszenie do złożenia oferty
zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129) ustawy nie stosuje się.
Postępowanie prowadzone na podstawie § 7 Regulaminu udzielania zamówień o wartości mniejszej niż 130 tys. zł (Zarządzenie nr 19/2021 z dnia 9 kwietnia 2021 r.) w Nadleśnictwie Czerwony Dwór.
-
Tytuł zamówienia: utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czerwony Dwór – profilowanie.
-
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg leśnych w Nadleśnictwie Czerwony Dwór w zakresie profilowania wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 12,5 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny przejazd walcem (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej).
Lokalizacja robót drogowych: gmina Banie Mazurskie oraz gmina Budry.
Lp. |
Nazwa leśnictwa |
Planowana długość [km] |
Obręb |
1. |
Budry |
2,5 |
Skalisko |
2. |
Skalisko |
2,5 |
|
3. |
Rapa |
2,5 |
|
4. |
Ustronie |
2,5 |
|
5. |
Rogale |
2,5 |
|
OGÓŁEM |
12,5 |
|
-
Pozostałe informacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia:
-
po podpisaniu umowy zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy drogą mailową lub telefonicznie odcinek drogi do wykonania;
-
cena ofertowa zawierać będzie:
-
koszt wykonania równania (równiarką) i zagęszczenia walcem samojezdnym 1 km bieżącego drogi leśnej o szerokości 3,5 m;
-
-
realizacja robót powinna umożliwić korzystanie z drogi leśnej bezpośrednio po zakończeniu prac na danym fragmencie drogi;
-
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po pracach, wyrównanie dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością zleceniodawcy);
-
Wykonawca odpowiada za wykonanie oznakowania terenu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami.
-
Termin realizacji zamówienia: do 20 dni od dnia podpisania umowy.
-
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 100%.
-
Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
Zakres uprawnień budowlanych – uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Osoby wchodzące w skład zespołu, winny posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z 24 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
-
Opis sposobu przygotowania oferty:
-
należy ją złożyć na załączonym formularzu;
-
ceny w niej wyrażone mają być cyfrowo i słownie;
-
ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń;
-
ma obejmować całość zmówienia.
-
Miejsce i termin złożenia oferty:
Złożenie oferty w formie elektronicznej (w wersji nieedytowalnej np. skan pdf lub jpg) przesłana na adres e-mail: czerwonydwor@bialystok.lasy.gov.pl, do dnia 28 września 2021 r. godz. 12:00.
-
Miejsce i termin oceny złożonych ofert: ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 28 września 2021 r.
-
Osobą uprawnioną do udzielania informacji w niniejszej sprawie jest: specjalista ds. inwestycji Hubert Dąbrowski, tel. 509 395 233.
-
Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia).
W terminie 3 dni roboczych od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny, w szczególności jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy cenę zaplanowaną do realizacji zamówienia.
Załączniki:
-
Formularz Oferty.
-
Projekt umowy.